wtorek, 3 listopada 2015

#Krówka poleca FISZKI wydawnictwa Cztery Głowy!

   Moi kochani! 


Chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć o wyjątkowym sposobie nauki języka angielskiego, który jest, przyjemny, łatwy i ciekawy! Nie tak dawno temu miałam okazję natknąć się na FISZKI słownictwo 5 z wydawnictwa Cztery głowy, które są genialne! Oczywiście, należą one do poziomu zaawansowanego, gdyż - jak już wiecie - chodzę do klasy językowej i angielskiego uczę się już ponad dziewięć lat. 

Nigdy jednak nie jest za późno na naukę!
Wydawnictwo Cztery Głowy posiada fiszki językowe dla początkujących, średnio zaawansowanych, zaawansowanych oraz seniorów! :) Dla każdego coś dobrego! 


Jestem zachwycona efektami, jakie nastąpiły w mojej nauce dzięki tym fiszkom. Moje wypowiedzi stały się barwniejsze, stałam się bardziej pewna siebie w pisaniu oraz pomogło mi to w tłumaczeniu niektórych zdań z czytanych przeze mnie książek w języku angielskim. 

Moje fiszki wykorzystuję jako zakładki do książek. Przy każdym przerwaniu, zaznaczam stronę nową fiszką, którą czytam i obracam po ponownym otwarciu danej książki. Ostatnio nawet wypróbowałam ten sposób w zeszycie od angielskiego. Średnio uczę się 6-7 słówek dziennie. To totalny obłęd, gdyż mi wkuwanie słówek nigdy dotąd nie wychodziło, a teraz tym magicznym sposobem nawet polubiłam się ich uczyć!

W trakcie pracy z FISZKAMI bardzo przydatny jest Memobox, dzięki któremu mogę obserwować moje postępy w nauce, ile już słówek umiem, które sprawiają mi problem i które należy jeszcze kilka razy powtórzyć.  Memobox to po prostu mój prywatny nauczyciel, który pokazuje mi (bez nerwów i zbędnych słów) nad czym muszę popracować, a co już opanowałam i mogę mieć go zawsze pod ręką, gdyż nie jest to jakieś ogromne pudło, jak widać na zdjęciu. Bez problemu mieści się do przeciętnej kobiecej torby czy plecaka.

W pudełku znalazłam również taką tekturkę, której jeszcze nie wypełniłam, gdyż nie postanowiłam, do kiedy dokładnie mam opanować te wszystkie działy słownictwa angielskiego, to chyba najtrudniejszy etap w tej nauce. Nie mniej jednak tę karteczkę należy (według instrukcji) przyczepić gdzieś w dobrze widocznym miejscu np. na tablicy korkowej, lodówce i motywować się do pracy, by spełnić swoje cele. Mogę tylko dodać, że dla jeszcze większej zachęty za dotrzymanie danego terminu, możecie wyznaczyć sobie nagrodę w postaci pójścia do kina, restauracji czy zaopatrzenia się w nową grę lub książkę. Prawda, że kuszące? 

Dodatkowo między poszczególnymi działami słówek, które są skrzętnie ułożone w tym oto niebieskim pudełku znajdują małe również niebieskie karteczki z cytatami, które są świetne. Niestety, karteczek Wam nie pokażę, bo nie mielibyście żadnego zaskoczenia wtedy, a ja nie mogę pozwolić na Waszą nudę z FISZKAMI.

Kolejnym wielgachnym plusem w FISZKACH są nagrania video w wersji mp3 dostępne online na stronie wydawnictwa Cztery Głowy, które uczą nas poprawnej wymowy słówek, która nie zawsze jest łatwa i dla mnie osobiście to wielkie ułatwienie.

Na dzisiaj koniec! Mam nadzieję, że zachęciłam Was do nauki angielskiego, bo jak mawia moja nauczycielka "podstawą do zrozumienia anglika i kontaktu z nim są podstawowe czasy i SŁÓWKA"! :)

Za FISZKI dziękuję wydawnictwu Cztery Głowy! :)


7 komentarzy:

  1. No nie powiem - zainteresowałaś mnie. Robienie samemu fiszek nie należy do najprzyjemniejszych, a mi przed maturą przydałoby się poduczyć kilkuset nowych słówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tych fiszek nie miałam okazji przetestować i nawet nie wiem czy mają język włoski. Dlatego i tak najlepiej korzysta mi się z elektronicznych książek https://www.jezykiobce.pl/35-wloski/s-1/chce_korzystac_z-e_book/categories-wloski gdyż takie ebooki mogę zabrać wszędzie ze sobą. Wtedy nic nie stoi na przeszkodzie, aby uczyć się języka włoskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno fiszki są przydatną pomocą naukową. Nie uważam jednak, aby ograniczanie się wyłącznie do nich było dobrym rozwiązaniem. Chcąc porządnie nauczyć się języka warto byłoby również zapisać się do szkoły językowej (ze swojej strony jestem w stanie polecić https://lincoln.edu.pl/).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem również wielkim zwolennikiem korzystania z fiszek. Polecam każdemu zapoznanie się z artykułem https://kedu.pl/jakie-fiszki-do-nauki-angielskiego-dla-dzieci-kupic/ gdzie bardzo fajnie właśnie opisano jakie fiszki do angielskiego są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń