poniedziałek, 6 lipca 2015

#Łaciate podsumowanie CZERWCA.

! Czerwcowy stosik krówki !




   Przedstawiam Wam kolejny - choć niestety spóźniony - stosik krówki, w którym kilka ciekawych czytelniczych rewelacji.

   Na spodzie widzimy dwie książki z serii książek Katarzyny Michalak publikowanej nakładem wydawnictwa Literackiego, które ukazują się co dwa tygodnie i są to kolejno:

  • " Sklepik z nispodzianką. Adela"
  • "Sklepik z niespodzianką. Lidka"


   Następnie kolejna seria wydawnictwa Literackiego, która swój uroczysty koniec będzie miała 14 lipca,a którą zbierałam od 25 sierpnia roku poprzedniego, a jest to seria książek Z Zielonego wzgórza, czyli jak łatwo się domyślić, wszystkie powieści Lucy Maud Montgomery. W ubiegłym miesiącu zaopatrzyłam się w:

  • "Jana ze wzgórza latarni"
  •  "Kilmeny ze Starego Sadu"
   "Eleonora i Park" to książka, na którą czekałam z wielką niecierpliwością i którą otrzymałam od mojego kochanego taty jako spóźniony prezent urodzinowy, za co bardzo bardzo mu dziękuję. 

   "Nie kłam Kochanie" Ilony Łepkowskiej i Mai Kotarskiej kupiłam od koleżanki, która postanowiła odświeżyć swoją biblioteczkę i która - oczywiście - pamięta o mnie. :)

   "Pieśń kwarkostwora" Jamesa Fforde oraz "Dopóki nie zgasną gwiazdy" Piotra Patykiewicza otrzymałam od wydawnictwa Sine Qua Non w ramach rozpoczęcia współpracy. Już dziś zapraszam na recenzję "Dopóki nie zgasną gwiazdy"! :)

   "Jesień w Brukseli", którą czytam zrecenzuję dla Was jutro,a otrzymałam ją od wydawnictwa Janka, któremu bardzo dziękuję za przekazanie tej bardzo niespotykanej książki.

   "Południcę ze Świątyni Słońca" Pati Maczyńskiej otrzymałam - jak już pisałam w recenzji, do której Was odsyłam - od wydawnictwa Novae Res, z którym obecnie pracuję nad publikacją mojej powieści. 

   W czerwcu dotarła do mnie również książka od wydawnictwa Insignis i jest to egzemplarz "Szczurów Wrocławia" Roberta T. Szmitta, którą zamierzam już niebawem poddać lekturze.

   To tyle co do czerwca. Mam nadzieję, że lipiec nie będzie gorszy. :)

Misia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz