środa, 28 października 2015

#Łaciaty news dla młodych pisarzy!

Jeżeli kiedykolwiek kryłeś się z tym, co robisz i nie wiedziałeś, czy istnieje możliwość wydania Twojego tekstu w twardej oprawie, uwierz mi, teraz możesz to osiągnąć! 

Dzięki i inicjatywie wydawnictwa Inspiracja powstały dwie "Książki do napisania", które miałam okazję trzymać w rękach i podziwiać. Co w nich jest takiego niesamowitego? Jak możesz je wykorzystać? Oczywiście, jak sama nazwa wskazuje, możesz je napisać, jednak nie musisz tracić czasu i zdrowia Twoich oczu na wpatrywanie się w ekran lub denerwowanie się, gdy Twój sprzęt elektroniczny siądzie, możesz pisać ręcznie na pięknym typowym dla książek papierze!
Dzięki inicjatywom takim jak ta każdy otrzymuje szansę od losu na łatwiejszy start, na sprawdzenie siebie. Egzemplarz jednej z dwóch unikatowych książek wydawnictwa Inspiracja można wykorzystać w dowolny sposób - jako pamiętnik, notes pełen pomysłów czy najzwyczajniejszy w świecie szkolny notatnik, który zawsze będzie pod ręką. 

Zapytacie zapewne, czy książki o których mówię są funkcjonalne. Twarde oprawy odpychają, jednak obydwie książki nie ważą wiele, a miejsca zajmują w zależności od wielkości więcej lub też mniej. Kolejnym pozytywnym aspektem jednej z książek są niespotykane dotychczas na polskim rynku wydawniczym sznurówki, które pełnią funkcję zarówno ozdobną jak i praktyczną, gdyż pozwalają nam na powieszenie naszej książki na ścianie, klamce, bądź na rączce od roweru. Dzięki temu nie musimy rozstawać się z naszymi zapiskami i mamy pewność, że są one bezpieczne przy naszym boku.

Czemu popieram tę inicjatywę?

Odpowiedź jest prosta. Sama kiedyś byłam niepewna tego, czy to co stworzyłam nadaje się dla ludzi, wątpiłam, co nie było budujące, a raczej nie pozwalało mi spokojnie, umiarkowanie dążyć do celu. Udało mi się wydać książkę, gdyż mam w sobie nieco odwagi, jednak wiem, że nie każdy musi ją mieć i chciałabym takiej osobie jakoś pomóc. "Książka do napisania" pomaga i jestem o tym przekonana w stu procentach, to najlepsze z możliwych rozwiązań. Możesz pisać, czujesz się tak, jakbyś trzymał w ręku swoje marzenie, patrzysz na nie i powoli się oswajasz z myślą, że Twój tekst mógłby być powielony, a taki egzemplarz mogłoby trzymać w rękach wiele innych osób nie tylko Ty. Zaczynasz się zastanawiać i podejmujesz decyzję... to jaka ona będzie zależy wyłącznie od Ciebie. Więc spróbuj, bo warto.

W Polsce jest wielu młodych, zdolnych pisarzy, który kryją się w cieniu za regałami książek czy komputerami. Mam nadzieję, że "Książka do napisania" otworzy im oczy i drogi do sukcesu.

Dziękuję za książki wydawnictwu Inspiracja, które wdrożyło na nasz rynek wspaniałą inicjatywę, o której warto mówić. Czekam na Wasze dalsze pomysły! :)

http://ksiazkadonapisania.pl/


Milena Wiktoria Jaworska
#MilesBOOK




1 komentarz:

  1. Aaaaa, śliczne! Ja to raczej nadaję się jedynie do czytania i komentowania książek, nie do ich pisania ;) ale może komuś ten pomysł pomoże.

    OdpowiedzUsuń