sobota, 21 listopada 2015

#KONKURS

HEJ, KOCHANI!

Dzisiaj mam dla Was konkurs na jeden egzemplarz "Wyspy potępionych" , czyli książki, która poprzedza film "Nstępcy". który ja uwielbiam! A to wszystko ma miejsce ze względu na Weekend z "Następcami", który wlaśnie się zaczyna na ŁBK! :)

Zadanie jest następujące"

Polub FP "Miles" oraz "Łaciatego Bloga Książkowego" na Facebooku.
Napisz, jaki według Ciebie powinien być prawdziwy złoczyńca. 

Na Wasze odpowiedzi czekam do jutra - 22.11 do godziny 23.59

Fundatorem nagrody jest wydawnictwo Egmont.

Do pracy mole! :)
Ściskam. 
Misia. 

7 komentarzy:

  1. Dlaczego nie było październikowego stosika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ nie orientuję się już, co dotarło do mnie w październiku. Książek jest za dużo i niestety zdecydowałam, że zrezygnuję z podsumowań miesiąca. W zamian za to na koniec 2015 roku nakręcę dla Was Bookshelf tour'a, bo już parę osób mnie o to prosiło. :)

      Usuń
  2. Złoczyńcy to podstawowy element dobrej historii. Dobro walczy ze złem. Zło chce pokonać dobro. Oczywiście niczym Was nie zaskoczę, mówiąc, że złoczyńcy od samego początku są na straconej pozycji. Uważam, że dobry złoczyńca to taki, który na tyle przestraszy czytelnika, że ten w takim stopniu zacznie się bać o bohatera dobrego, że nie będzie w stanie odłożyć książki do momentu, aż jej nie skończy. Nawiązując do tego, co mówiłam o położniu naszego złoczyńcy. Chciałabym, żeby zło czasami wygrało. Taka powieść byłaby dużo bardziej zaskakująca. Osobiście,gdy książka nie ma happy endu, zarówno powieść jak i autor mają ode mnie wielkiego plusa. Otrzymają go nawet, gdy cała historia mnie nie zachwyciła. Wiem, jestem specyficznym człowiekiem. I nie jest to tak, że pomimo tego wyczekiwanego przeze mnie triumfu zła, jestem niezadowolona i wściekam się, tupię nogami, bo główni bohaterowie byli tacy super. Ja po prostu uśmiecham się sama do siebie i w myślach gratuluję autorowi. W momencie, gdy przeczytało się już tyle książek, oczekuje czegoś więcej. Oczywiście są też takie książki, w których happy endu nie zamieniłabym na nic innego, bo tak już po prostu musiało być. :) Podsumowując, uważam, że najprawdziwszy złoczyńca powinien wbudzać strach w czytelniku i czasami wygrać, żeby go zaskoczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry złoczyńca to nie tylko taki, który rządzi prawem pięści i/lub swoją wielką magiczną mocą.
    Ja oczekuje czegoś więcej. Uważam więc, że książkowy złoczyńca powinien być inteligentny i elokwentny, bo takie, a nie inne, cechy sprawiają, że przedstawiany charakter nie jest płaską osobowością, a wnosi do lektury coś więcej. Uwielbiam, kiedy dany złoczyńca potrafi poruszyć mnie słowami, przestraszyć mnie nie tylko podczas np. zabijania mojego ulubionego bohara. No i na końcu dodam jeszcze, że kocham kiedy zły bohater jest naprawdę nieprzewidywalny.
    /Elsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie dobry złoczyńca musi widzieć jak działać dobrze i sprawnie w swojej profesji.Nie może się dać szybko złapać i na pewno nie może mieć wyrzutów sumienia że to zrobił.Dla mnie złoczyńca musi się pojawić w książce ponieważ bez niego (bez walki dobra ze złem) to już nie będzie ta sama książka.Kiedy tak ów złoczyńca nieprzewidywalny,zły do szpiku kości się pojawia,który na każdym kroku chcę przestraszyć czytelnika to człowiek czytający tą książkę nie może się od niej oderwać chcę więcej i więcej....więc ja sama moja wypowiedź wskazuję bez niego nie było by dobrych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki powinien być prawdziwy złoczyńca?
    Złoczyńca to postać która powinna działać na nas czytelników źle, tak abyśmy czuli do niej negatywne, ale także wielkie zainteresowanie . Najlepiej jeśli działa pod przykrywką dobra, wtedy dostarcza mam jeszcze więcej emocji. W wielu książkach bohater dobry jest lepszy od tego źlego, co mi się bardzo nie podoba. Lubię gdy złoczyńca góruje nad tymi wszystkimi bohaterami, wtedy ta książka wciąga nas jeszcze bardziej. ~Pauli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinien: nie mieć skrupów, wyrzutów sumienia, potrafić patrzeć ludziom w oczy mimo popełnionych zbrodni, być nieuchwytny, nie przywiązywać się do miejsc i ludzi, mieć wiedzę potrzebną do ucieczek, zbrodni, być inteligentny, nie wdawać się w potyczki słowne, być szybki, być precyzyjny, potrafić w stresie i szybko podejmować decyzje, szybko się wysypiać i mieć sposób na zmęczenie (niekiedy nie śpią kilka dób), potrafić zawsze wtopić się w tłum, zawsze mieć albi.

    Pozdrawiam, Iza, po.zachodzie.slonca@wp.pl
    Na facebooku lubię jako Izunia Raszka.

    OdpowiedzUsuń