środa, 1 kwietnia 2015

#Łaciate podsumowanie MARCA.

!Marcowy stosik krówki!


   W marcu udało mi się zaopatrzyć moją biblioteczkę w AŻ dziewięć nowych książek, co jest bardzo dobrym rezultatem, znając mnie.

   W zeszłym tygodniu doszły do mnie trzy książki, które zamówiłam na allegro.pl i są to:
  • " Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety " - Mark Helprin (aktualnie czytam tą książkę)
  • " Zimowa opowieść " - Mark Helprin
  • "Maybelline" - Bettie Young i Sharrie Williams

   Udało mi się również odkupić od koleżanki, która postanowiła odświeżyć swoją biblioteczkę, "Piękne Istoty" Garcia Stohl.
   Dodatkowo sama kupiłam sobie cztery książki i są to kolejno:
  • "Wróć, jeśli pamiętasz" - Gayle Forman
  • "Niezgodna" - Veronica Roth
  • "Zbuntowana" - Veronica Roth
  • "Jeden dzień" - David Nicholls
   I wreszcie! Z okazji Dnia Kobiet mój naprawdę kochany i niezastąpiony tata podarował mi "Więźnia labiryntu" James'a Dashner'a. Moja radość jest nie do opisania! :D Dziękuję Ci raz jeszcze, Tatusiu. 

   Wszystkie te książki postaram się przeczytać jak najprędzej, choć mój czas teraz ograniczają zbliżające się egzaminy, ale prędzej czy później otrzymacie ode mnie recenzję wszystkich tych - jak sądzę - wyjątkowych pozycji.
  
   A jak Wy podsumowujecie marzec? Krówka czeka na Wasze sprawozdania z zaopatrzenia biblioteczek. ;)

Misia.

1 komentarz:

  1. Moje? Zerowe, bo mam jeszcze nieprzeczytane książki z stycznia/lutego, ale mogę chociaż powiedzieć, co kupiłam i dostałam w przeciągu jakiś 2-3 miesięcy:
    •Losing Hope - Colleen Hoover (czytam)
    •Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman (przeczytane)
    •Powód, by oddychać - Rebecca Donovan
    •Sekret Julii - Tehereh Mafii (przeczytane)
    •Dar Julii - Tehereh Mafii (przeczytane)
    •Angielska dziewczyna - Daniel Silva
    •Pretty Little Liars Bez Skazy - Sara Shepard
    •Pretty Little Liars Doskonałe - Sara Shepard
    To są moje zakupy od jakos lutego, bo nie kupuję tak dużo XD /pstronk

    OdpowiedzUsuń