wtorek, 21 lipca 2015

#Łaciata recenzja ~ 32

"Ogień i woda" - Victoria Scott

   

   "Ogień i woda" to książka, która porwała mnie do reszty! Zapewne ze względu na to, że jestem fanką "Igrzysk śmierci" Susanne Collins.

   Tella jest osobą bardzo opiekuńczą i wierną. I JAKO JEDNA Z NIEWIELU GŁÓWNYCH BOHATEREK PRZYPADŁA MI DO GUSTU! Zwykle niestety znajduję całkiem sporo wad w postaciach pierwszoplanowych, które tak mnie denerwują, że niemiło mi się czyta. 

   W bohaterach powieści Victorii Scott po prostu nie można się nie zakochać! Guy jest człowiekiem zamkniętym w soobie, co - o dziwo - nie nadaje mu negatywnego wizerunku, a jest dojrzałe i wręcz urocze, jak dla mnie.

   Podziwiam autorkę za to, że stworzyła coś tak fajnego jak "proces selekcji pandory" i te wszystkie pomocne zwierzątka, których los nie zawsze był prosty! Pokazanie przyjaźni między zwierzęciem i człowiekiem jest wyjątkowo piękne w tej książce.

   Ponadto "Woda i ogień" to źródło naprawdę ważnych wartości takich jak rodzina, przyjaźń czy przywiązanie. To książka, którą każdy nastolatek powinien przeczytać. :)

   Fabuła jest wartka, zaskakuje i wciąga! Potrafi przerazić, rozczulić i trzymać w napięciu! To wyjątkowo dobra przeplatanka emocji! Jednego dnia przeczytałam ponad 200 stron bez przerw na jedzenie czy picie! :)

   Jednak pierwszym co mnie ujęło była przepiękna okładka, która wyjątkowo mi się podoba. Jest intrygująca, bardzo tajemnicza i nie wiadomo czego można się spodziewać po środku książki, jednak muszę Wam powiedzieć, że idealnie zgrywa się z fabułą! Wspaniałe dzieło Jadwigi Burek! Moje gratulacje! :)

   Osobiście mam nadzieję, że w bardziej nieokreślonej przyszłości doczekam się ekranizacji powieści Victorii Scott i będę mogła podziwiać Madoxa, który skradł mi serce! Nie będę zdradzać kim jest owy bohater, musicie przeczytać! Czekam na kolejny tom "Kamień i sól", który ukaże się już wkrótce! :)

   Gorąco polecam na te upalne dni lata! Idealna książka do wzięcia na piknik, nad wodę czy w góry! Fani Igrzysk Śmierci - to jedna z Waszych lektur obowiązkowych! 

   Ja się nie zawiodłam! Teraz to Wy musicie ruszyć w Piekielnym Wyścigu, by uratować chorych bliskich!

"WIĘC PO PROSTU WRÓĆ DO DOMU. WRÓĆ DO DOMU. OKEY? WRÓĆ DO DOMU. WIEM, ŻE NIE ZAWSZE JESTEM DLA CIEBIE MIŁY, ALE TO TYLKO ŻARTY. WIESZ TO, PRAWDA? NIGDY CI TEGO NIE POWIEDZIAŁEM, ALE MYŚLĘ, ŻE JESTEŚ CAŁKIEM FAJNA. NIGDY CI TEGO NIE POWIEDZIAŁEM, ALE KOCHAM CIĘ TAK MOCNO, ŻE TO AŻ BOLI. UMARŁBYM NAWET JUTRO, JEŚLI TO MOGŁOBY SPROWADZIĆ CIĘ DO DOMU."

   Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu IUVI. :)
Misia.

OCENA KSIĄŻKI:  6

1 komentarz:

  1. Książka jest już w drodze do mnie. Jestem jej bardzo ciekawa, a takie recenzje tylko zaostrzają apetyt :)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń