środa, 19 sierpnia 2015

#Łaciata recenzja ~ 43

"Ucieczka w dzicz" - Erin Hunter



   "Ucieczka w dzicz" to pierwszy tom cyklu książek Wojownicy, który moim zdaniem powinien stać się bestsellerem w Polsce!

   Pokazanie świata w innym świetle i umieszczenie kotów w centrum wydarzeń opisywanych w książce jest dla mnie totalną nowością i  zaskoczeniem! Początkowo zdecydowałam się zrecenzować tę książkę ze względu na to, że zaciekawił mnie jej opis, okładka i parę wcześniej przeczytanych recenzji innych blogerów na jej temat, ale uwierzcie mi, gdy zaczęłam czytać, totalnie się wciągnęłam i książkę pochłonęłam w dwa wieczory, co jest dobrym rezultatem, biorąc pod uwagę to, jak wiele książek czytam jednocześnie! :)

   Przygody Ognistej Łapy są tak ciekawe i na swój sposób urocze, że nie sposób zostawić je na pastwę losu na długi czas (czyt. nie sposób odłożyć tę książkę). Zgodzę się na pewno ze stwierdzeniem, że Szara Łapa i Ognista Łapa to przyjaciele stworzeni na wzór Rona i Harry'ego! Albo kocie ucieleśnienie tej właśnie dwójki.

   Książka ciekawa, wciągająca (jak już zresztą podkreślałam), odpowiednia tak samo dla starszych jak i młodszych czytelników! 

   Na bardzo wielką pochwałę zasługuje wyjątkowo magiczna okładka przedstawiająca Rdzawego i jego intensywnie zielone oczy! Ja uwielbiam ten front i środek oraz ZAPACH! Ta książka w stu procentach wyląduje w mojej biblioteczce na półce zatytułowanej przeze mnie "ulubione książki". :)

Serdecznie polecam! Nie mogę powiedzieć więcej, żeby Wam nie zaspoilerować tak fantastycznej książki! Czekam z niecierpliwością na następny tom! 

   "Tęsknisz za swoim dawnym życiem, Ognista Łapo? - zapytała. - Zastanów się teraz."
   Za książkę serdecznie dziękuję niezawodnemu wydawnictwu Nowa Baśń! :)



Misia.
OCENA KSIĄŻKI:  6 

1 komentarz:

  1. Książka bardzo mi się spodobała :)
    Historia wojowniczych kotów wciąga od pierwszych stron.
    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie<3
    http://modnaksiazka.blogspot.com/
    Zostaw ślad po sobie!

    OdpowiedzUsuń