sobota, 12 września 2015

#Łaciaty Dzień Kobiety - KONKURS 3



2 komentarze:

  1. Możliwość spełnienia swoich najskrytszych marzeń, dzieląc je z drugą osobą.
    Interesowanie się tymi samymi rzeczami, co daje totalną możliwość bycia sobą.
    Łatwy kontakt, porozumiewanie się bez słów, ten sam sposób myślenia.
    Opieka nad osobą, którą kochamy, całkowite oddanie.
    Świadomość tego, że nie jest się samemu.
    Ć
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu nie wyobrażałam sobie miłości. Kilka razy w życiu miałam zaszczyt oddychać nią, wąchać jej piękny zapach, który osadził się na drobnych paluszkach mojego Słońca. Potrafiłam pomylić prawdę z nią, opowiadając kolorowe bajki w szare dni, kiedy ozon osiada na ostatnich liściach, kiedy czujesz, że gdzieś na świecie na pewno ktoś przyozdabia ciało innej osoby dróżką z pocałunków. Zabić tę miłość. Stracić jej zaufanie, stracić jej pamięć. Dzięki szczęściu udało mi się ją w sobie rozkochać ponownie. Obecnie żyjemy w związku trwałym, acz niezbyt harmonijnym. Ona pstryka mi przed nosem pięknymi wizjami, a ja i mój rozum, i mój fałsz - żywcem je pochłaniamy. Bez docenienia. Ale i bez cienia cierpienia.

    OdpowiedzUsuń